nie pobieramy opłat za korzystanie z serwisu!
1. Nadaj bezpłatnie ofertę pracy

zobacz regulamin serwisu

2. Zaczekaj na akceptację moderatora

pracujemy: pn - pt 8.00 - 18.00

Manager


LiderPracy.pl > Artykuły:

Obowiązki managera


"Zawód managera, inaczej kierownika staje się w Polsce coraz bardziej popularny jednak osoby, które składając swoje CV lub myślą o rozpoczęciu kształcenia się w tym kierunku nie zawsze wiedzą jakie obowiązki muszą potem spełniać. Niezależnie od tego czy jest to kierownik zespołu lub sklepu, praca którą wykonuje jest ta sama.

Poniżej prezentujemy krótki opis co powinna robić oraz jakie cechy posiadać osoba na takim stanowisku:



- odpowiednio do kwalifikacji pracownika zorganizować jak i przydzielić pracę

- powierzyć zakres zadań dla każdego z pracowników firmy lub zespołu

- dbać o dobre imię firmy

- pamiętać oraz organizować szkolenia dla kadry

- w momencie, gdy widzi zniechęcenie lub problemy pracownika niezwłocznie mu pomóc jak i zmotywować

- decydować, kiedy i jaka osoba powinna dostać awans oraz na bieżąco robić przegląd postępów zespołu

- niezależnie od sytuacji dobro firmy stawiać na pierwszym miejscu

- dyrygować pracownikami aby wszystko przebiegało sprawnie jak i fachowo

- wprowadzić system oceniania pracowników

- w momencie, gdy jest konflikt między pracownikami umiejętnie je załagodzić i rozwiązać do skutku

- nie może jednak zatajać informacji o statusie firmy oraz złych sytuacjach grożących upadkiem

- odpowiednio do wykonanej pracy fachowca powinien oszacować dobrą stawkę wynagrodzenia

- stanowić autorytet dla reszty kadry

- w każdej sytuacji myśleć trzeźwo oraz z perspektywą

- doceniać wykonaną pracę innych osób

- pozwolić ocenić siebie poprzez kadrę którą zarządza, tak aby poczuli się równie ważni

- posiadać wiedzę związaną z zarządzaniem zasobami ludzkimi

- rozważa pomysły pracowników aby firma lepiej prosperowała

- ufać swoim podwładnym aby móc pracować w bezkonfliktowych warunkach

- odczuć pracownikom, że są jednością a ich odpowiedzialność za swoją wykonaną pracę pomaga firmie

- inspirować do dalszej pracy

- sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy